فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

shadow blade بازی زیبای Shadow Blade 1.1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

subway surfers بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds go بازی زیبای Angry Birds Go! 1.0.2   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در بازی Gas Station – Rush Hour شما باید یک پمپ بنزین را مدیریت کنید. عموی شما به‌تازگی یک پمپ بنزین خریده است و به‌کمک شما برای مدیریت این پمپ بنزین نیاز دارد. در این بازی شما باید با مدیریت زمان و داشتن سرعت عمل سعی کنید یک رکورد خوب از خودتان به‌جا بگذارید. هرچه مشتریان راضی‌تر از پمپ‌بنزین شما بروند، پول بیشتری به‌شما خواهند داد و البته، این محبوبیت باعث افزایش مشتری‌های شما خواهد شد که برای پاسخ به‌درخواست مشتری‌ها، باید پمپ بنزینتان را گسترش دهید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad قابل اجراست.

 

gas station rush hour بازی مدیریت پمپ بنزین Gas Station   Rush Hour 1.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad 2 و بالاتر و iPod touch 4 و بالاتر نیاز دارید.

 

rayman fiesta run بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

داستان بازی Lawless در دهه‌ی ۹۰ میلادی در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. شما تازه از زندان آزاد شده‌اید و به هیچ وجه دوست ندارید دوباره سر از آنجا در بیاورید. البته در زندان هم توانستید با افراد بانفوذی آشنا شوید و حالا به خیابان بازگشته‌اید و باید از هیچ شروع کنید و دوباره خود را به دوران اوجتان برسانید. پس باید دست به کار شوید و گروهی برای خودتان دست و پا کنید و به انجام مأموریتها بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lawless بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید.

 

blueprint 3d بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی موتورسواری Motocross Elite یک بازی جذاب در فضایی دوبعدی است که در آن شما با دیگر موتورسواران بر سر اول شدن رقابت خواهید کرد. در این بازی ۵ رقابت بزرگ قرار دارد که مجموعاً شامل ۷۰ مرحله است. شما باید حفظ تعادل موتور خود و کنترل بر روی سرعت بتوانید رقبا را پشت سر بگذارید و پس از پرش‌های خود بر روی نقاط مناسب فرود آیید تا از دیگران عقب نمانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

motocross elite بازی موتورسواری Motocross Elite 1.0.4   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie gunship بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   آیفون و آیپد

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

حتماً با سری بازی‌های Tycoon آشنایی دارید. در این بازیها سعی می‌شود یک شغل یا فعالیت برای شما شبیه‌سازی شود و مسئولیت آن فعالیت به شما واگذار می‌شود و باید بتوانید با کنترل بر روی همه‌ی فاکتورها، به یک مدیر موفق تبدیل شوید. بازی Transport Tycoon که پیش از این نیز در PC وجود داشته حالا برای کاربران موبایل نیز منتشر شده است. در این بازی شما با کنترل کمپانی حمل و نقل خود باید بتوانید با ارائه‌ی بهترین سرویس، درآمد خود را به بیشترین حد ممکن برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

transport tycoon بازی Transport Tycoon 1.0   آیفون و آیپد

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی The Cave یکی بازی محبوب در PC و Mac به شمار می‌رود و حالا نسخه‌ی آیفون و آیپد آن نیز برای کاربران منتشر شده است. در این بازی شما از بین تیم‌های موجود یکی را انتخاب می‌کنید و به جستجو در غار می‌پردازید. ماموریت‌های فکری جالبی در بازی وجود دارد که شما را مدت‌ها می‌تواند سرگرم کند. برای حل پازلها گاهی ممکن است لازم باشد بین هر ۷ کاراکتر بازی جابجا شوید و هر وظیفه را با یکی از آن‌ها انجام دهید تا نهایتاً مشکل را حل سازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

the cave بازی زیبا و ماجرایی The Cave 1.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سری بازی‌های NBA 2K که هرساله برای کنسول‌ها، PC و موبایل‌ها می‌آید در حال حاضر یکی از کامل‌ترین بازی‌های بسکتبال موجود به‌شمار می‌رود. نسخه‌ی قبلی این بازی توانست به‌یکی از بازی‌های سال در زمینه‌ی بازی‌های ورزشی تبدیل شود و حالا نسخه‌ی جدید این بازی برای علاقه‌مندان منتشر شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

nba 2k14 بازی بسکتبال NBA 2K14 1.0   آیفون و آیپد

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جایزه طراحی Apple Design Award در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی نزدیک به ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجرا است.

 

badland 1.5 بازی محبوب BADLAND 1.5   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

gangster granny بازی Gangster Granny 1.6.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

چند روز پیش در کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید، از سری جدید بازی‌های Infinity Blade رونمایی شد. بازی Infinity Blade همیشه نماد قدرت گرافیکی iOS بوده و در این نسخه هم که این بازی همزمان با عرضه‌ی iOS 7 و همچنین عرضه‌ی iPhone 5s و iPhone 5c در چند روز آینده است باز هم سازندگان می‌خواهند قدرت پردازش بالای آیفون‌های جدید را به شما نشان دهند. این بازی که اولین بازی ۶۴-بیت برای آیفون ۵s است دارای گرافیکی بسیار بالا و همچنین گیم‌پلی جذاب همانند گذشته است. در این نسخه شما می‌توانید کنترل دو شخصیت متفاوت را به عهده داشته باشید و با همان سبک محبوب سری‌های قبلی به‌نبرد دشمنان بروید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

infinity blade 3 بازی زیبای Infinity Blade III 1.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPad, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود بازی Infinity Blade 3 برای iOS, دانلود بازی Infinity Blade 3 برای iPad, دانلود بازی Infinity Blade 3 برای iPhone, دانلود بازی Infinity Blade 3 برای آیفون, دانلود بازی Infinity Blade 3 برای آیپد, دانلود بازی Infinity Blade III برای iPad, دانلود بازی Infinity Blade III برای iPhone, دانلود بازی Infinity Blade III برای آیفون, دانلود بازی Infinity Blade III برای آیپد, دانلود بازی Infinity Blade نسخه Tongbu, دانلود بازی Infinity Blade نسخه بدون نیاز به جیلبریک, دانلود بازی iOS, دانلود بازی iPad, دانلود بازی iphone, دانلود بازی آیفون, دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم, دانلود بازی آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics بازی Arma Tactics 1.2306   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای آیفون و آیپد ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید به‌علت حجم بالای این بازی نیاز به حدود ۱.۳ گیگابایت فضای خالی در آیفون یا آیپد خود دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

fifa 14 بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 2.25   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPad, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود باز Tic Tac Toe Pro برای iOS, دانلود باز Tic Tac Toe Pro برای iPad, دانلود باز Tic Tac Toe Pro برای آیفون, دانلود باز Tic Tac Toe Pro برای آیپد, دانلود باز Tic Tac Toe Pro برای ‭iPhone, دانلود بازی iOS, دانلود بازی iPad, دانلود بازی iphone, دانلود بازی آیفون, دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم, دانلود بازی آیپد, دانلود بازی دوز برای آیفون, دانلود بازی دوز برای آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Where's My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست.

 

wheres my water 2 بازی محبوب Wheres My Water? 2 1.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

call of duty strike team بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب: دانلود اپلیکیشن iOS, دانلود اپلیکیشن iPad, دانلود اپلیکیشن iPhone, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن آیپد, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای iOS, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای iPad, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای آیفون, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای آیپد, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای اپل, دانلود بازی Call of Duty: Strike Team برای ‭iPhone, دانلود بازی iOS, دانلود بازی iPad, دانلود بازی iphone, دانلود بازی آیفون, دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم, دانلود بازی آیپد,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

باز هم یک بازی اتومبیل‌رانی با کیفیت بالا اینبار از ۲K Sports برای iOS منتشر شد. این بازی که دارای ماشین‌های لایسنس شده و همچنین مکان‌های واقعی است، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای خود کند. شما با انجام دادن مراحل ستاره و سکه دریافت می‌کنید که با کمک آن‌ها می‌تواند ماشین‌های جدید بخرید یا ماشین‌هایتان را آپگرید کنید. جدای از گرافیک بسیار بالا و ماشین‌های واقعی، بازی قابلیت چندنفره نیز دارد که می‌توانید با کمک آن با دوستان خود و دیگران به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

2k drive بازی اتومبیل رانی 2K Drive 1.5   آیفون و‌ آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

اگر علاقه‌مند به فوتبال امریکایی هستید پس باید با بازی Madden NFL که بر روی کنسول‌ها و کامپیوتر شهرت زیادی دارد آشنایی داشته باشید. نسخه‌ی iOS این بازی نیز با همان جذابیت‌ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر شده است که مثل همیشه تیم‌ها و بازیکنان در بازی به‌صورت کامل و صحیح قرار دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

madden nfl 25 بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود را برای مبارزه با غول‌ها آماده کنید. البته بهتر است اول از همه برای خودتان خانه‌ای دست و پا کنید که البته شکل و شمایل آن کاملاً بسته به سلیقه‌ی خودتان دارد! این بازی شباهت‌های زیادی به بازی Minecraft دارد و توانسته در iOS نیز محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.

 

terraria بازی جذاب و سرگرم کننده Terraria 1.0   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Sticky Linky یک بازی فکری در سبک پازل است که در آن باید بین مهره‌های موجود با ایجاد اتصال‌های شبکه‌ای، ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید مهره‌های یک‌رنگ را در کنار یک دیگر قرار دهید تا امتیاز بیشتری به‌دست آورید. نهایتاً‌ با اتصال مهره‌ها به یکگدیر یک سازه‌ی عظیم در اختیار خواهید داشت. در هر مرحله یک هدف برای شما تعیین می‌شود که باید با انجام دادن آن، مرحله را پشت سر بگذارید. این بازی دارای ۱۲۶ مرحله است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

sticky linky بازی فکری و سرگرم کننده Sticky Linky 1.3   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

doodle fit 2 بازی فکری و زیبای Doodle Fit 2: Around the World 1.2   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5 و بالاتر قابل اجرا است.

 

asphalt8 بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی